ארצי, ארצי, ארצי

by

ארצי, אדמתי, אדמת האבות

ארצי, ארצי, ארצי,
עמי, עם הנצח
בזכות נחישותי, והאש שלי, ובעוצמת נקמתי, ובגעגועֵי-דמִּי לארצי ולביתי,
עליתי על ההרים ויצאתי למאבק,
התגברתי על המכשולים וחציתי את הגבולות
ארצי, ארצי, ארצי,
עמי, עם הנצח,
בזכות נחישות הרוח ואש הנשק, והעמידה התקיפה של עמי בארץ המאבק פלסטין
ביתי פלסטין, האש שלי פלסטין,
נקמתי וארץ העמידה-האיתנה.
ארצי, ארצי, ארצי,
עמי, עם הנצח.
בכוח השבועה-בצל-הדגל,
בשם ארצי, ובשם עמי, ובשם אש הכאב, אחיה כלוחם-מקריב, אשאר לוחם-מקריב, אמות כלוחם-מקריב,
עד שתשוב ארצי,
ארצי, עם הנצח.

9 תגובות to “ארצי, ארצי, ארצי”

  1. גכיעגכיכ Says:

    למה התרנגולת חצתה את הכביש? כי הכביש חצה את התרנגולת.

  2. zjb Says:

    makes ha'tikvah sound almost demure in contrast

  3. ארך אפיים Says:

    והנה אחד עם כתוביות באנגלית

  4. תוהה Says:

    טוב למות בעד ארצנו כבר אמרנו. מי שכל כך רוצה להיות קורבן בסוף גם מצליח,ראה ערך ״ פלסטינים״ . אכלו לי שתו ואני אגשים את עצמי במות גיבורים. הרבה יותר מרגש מסתם חיים

  5. קליימור Says:

    זבל פטריוטי הוא זבל פטריוטי, מזה משנה של מי. שיעמום. קאט אנד פייסט בעולם שעוד מאתיים שנה יסתכלו על הברבריות שלו בתדהמה מוחלטת. אני מקווה. [לפחות דויטשלנד איבר אלס יש בכך כנות]

  6. תקן Says:

    הוידאו ששמתם אינו של ההמנון הרשמי שאומץ בשנת 1972 אלא להמנון "הבלתי רשמי" ששימש משנות השלושים ועדיין מושר לפעמים – עירק אימצה אותו אחרי הכיבוש האמריקאי להמנון שלה דרך אגב – בניגוד לטקסט שהנו חלק מטקסט ההמנון… קישור להמנון הרשמי:

  7. טלי Says:

    אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי נשרפת!

  8. דודי Says:

    לוחם-מקריב?

כתיבת תגובה

